Keroppi


Monday, November 28, 2011

Aku Suka Bila kau Cemburu

& Orang cakap, "Cemburu tu berpada".
& Masalahnya jugak bila dia tak cemburu kan.
& Patut pun kawan aku selalu cakap, perempuan ni sukar dimengerti.
& Cemburu bising, tak cemburu pun bising.
& Aku lak kalau dia ada bunyi cemburu aku suka, bab aku rasa pa yang dia rasa.
& Jadi aku tak akan buat dia selalu cemburu.
& Bab aku tak lah jahat sangat kot. hihihi.. (^_^)
& Aku nakal sikit je.
& Yang aku tahu antara kami rahsianya tak banyak. (mesti lah da lagi rahsia, klu da suma bukak karang, pa yang tinggal kalau dah nikah karang kan)
& Aku nak kenal dia dan dia perlu kenal aku.
& Supaya kitorang takkan ada rasa serba salah dalam perhubungan.
& Sebab lau kawan-kawan yang dah kawen cakap, sekarang korang tak biasa, tapi karang kalau dah nikah benda tu dah jadi biasa n korang akan faham sesama sendiri.
1+10=11
& Itu yang aku tunggu kot.
& Tapi langkah ku agak jauh lagi. InsyaALLAH... Mudahan doa aku, dia, keluarga dan bakal keluargaku akan dimakbulkan..
& Semoga kami diijab kabul dengan selamat.
& Tiap kali aku dengar atau sebut 'Ijab Kabul' aku mesti rasa gelabah tapi seronok. Hahaha.. gatai..
& Macam ni ke rasa orang yang akan tempuhi alam yang satu tu.
& Permulaan alam percintaan. Cewah.. hahaha...
& Pa pun aku bersyukur bertemu dia, insan yang akan bersama dengan ku tempuhi hidup kemudian.
& Doa kesyukuran ku panjatkan kepada maha Pencipta kerana menemukan aku dengan nya, walau pun aku asyik kena buli.. Waaaaa...
& Aku suka bila dia buli, bab aku pun dua kali lima.. bergurau katakan. hahaha..
& Aku suka dia cemburu, tapi kadang-kadang kesian, tapi aku sentiasa berharap dia akan paham, kerana sekarang hanya dia. dah kena cop mohor dah, temporary.. hahaha..
& Permanent, akan datang le.. InsyaALLAH.. Doa-doakan ye..



No comments:

Post a Comment