Keroppi


Friday, December 2, 2011

Budak yang Dibesarkan

@ Macam pelik tapi pernah berlaku.
@ Tak percaya???
@ Cuba tengok cita 'honey i blew up the kid'. Hehehe...
@ Tak pernah tengok download kat sini:





@ Tadi aku tengokcita ni kat t.v3.
@ Lama tak tengok.
@ Teringat zaman kecik ku dulu.
@ Budak yang dibesarkan tapi tetap comel.
@ Comel lah sangat.
@ Sekarang baru aku terfikir, lau dulu suma je caya kan.
@ Bila tengok cita ni masa kecik sangat dulu, terfikir jugak benda ni tol2 terjadi.
@ Biasalah masa tukan lurus sangat.
@ anak buah aku pun da cakap, dulu kalau kita tengok topi si bapak dalam cita ni rasa macam hebat je.
@ Tapi sekarang, mesti fikir, ape entah, tak hebat langsung. hahaha..
@ Zaman dewasa yang terlalu serius.
@ Tapi masa tengok cita ni tadi, aku tetap seronok.
@ Tengok sampai habis k. hahaha...
@ Cita ni tahun 1992, masa tu aku baru darjah 1 aku rasa. Tapi sebelum cerita ni da cerita si bapa kecik kan anak dia, tu pun hebat... 

~~~Zaman kanak-kanak adalah zaman yang sangat seronok~~~

No comments:

Post a Comment