Keroppi


Sunday, December 25, 2011

That what i call stress

- tajuk menggambarkan kestressan aku, (ko ada) hahaha
- mestilah adakan, manelah orang tak stress
- tapi semua berbeza ikut pengalaman, situasi dan cara hidup masing2
- lama ni aku kira agak cool (puji jap, bab takde org len yang sudi memuji, hahaha)
- tapi hari jumaat lepas, taham fonin aku dah tahap toing..toing.. dah
- tak tahan lah gamaknya
- mane tak nya, berapa banyak keja aku kena settle sorang2 n kene hantar minggu depan pulok dah..
- tu yang kasi panas sampai kepala
- sampai aku kol 'dia' bukan nama sebenar.. hahaha...
- kesian dia aku dok beleteyk... tapi lepas tu aku terdiam lak kena ceramah balik... hahaha..
- nasib r, sapa suruh cari pasal kan..
- tapi dia dapat tenang kan aku dalam satu hal...
- aku pn kena tenang kan diri kan, jadi aku teringat bos aku punya prinsip...


Have two principles in work:

1- Boss always right
2- If you think that your boss is not right, just refer back to principle no. 1...


Senang je kan.. kalau aku tiba-tiba duk kalut, sekarang aku guna lah dua prinsip yang di atas... nak wat camner kan... takpe, lepas ni aku buka kandang kambing, aku sendiri lak jadi boss... Boss kambing.. Embekkkkkk...  

1 comment:

  1. chayok gie..anda hebat. jgn stress2 x baek untuk kesihatan :)

    ReplyDelete