Keroppi


Friday, December 2, 2011

Get Married

! Sekali aku tengok cerita memang susah nak berhenti.
! Malam tadi tiba-tiba aku teringin nak tengok cerita indon 'Get married'.
! Jadi aku search lah, tp hampa. tak jumpa yang G.M 1.
! Jadi aku buat kesimpulan sediri tengok cerita tu kat you-tube..
! Babak pertama:



! jam dah masuk jam 4 pg, baru habis, tu pun aku men forward. ngeh3
! Sejujurnya memang agak best lah cerita ni.
! Walaupun satu tahap agak mengarut. hehehe
! aku suka semangat setia kawan yang diorang terap.
! So sweet.
! Biasakan kita dengar persahabatan antara lelaki dan perempuan tidak akan berlaku.
! Tapi dalam cerita ni, ia berlaku.
! Dan aku harap sangat aku pun akan dapat persahabatan macam tu.
! Persahabatan berasaskan sayang sesama sahabat.
! Bab aku ada seorang sahabat yang aku harap tak akan berubah sampai bila-bila.
! Tapi kalau dah kawen mesti lah ada perubahan.
! Maksud aku, aku nak kitorang kawan sampai bila2.
! Kalau anak kitorang pat kawan sekali pun best.
! Sebab bagi ku, dia adalah sahabat lelaki aku yang special.
! Tak ada jumpa lagi dengan seseorang yang aku boleh rapat macam tu.
! Awak, promise eyh, kita kawan sampai bila... amin...
! Semua tu ALLAH punya kuasa.. 




No comments:

Post a Comment